LEXUS NEWS

לקסוס IS יד שנייה

סקירת דגם לקסוס IS יד 2: לקסוס IS היא המשפחתית היוקרתית הגדולה של החברה היפנית המציעה חבילת כוללת יוצאת דופן, המעמידה אותה בחזית הקטגוריה החשובה ובמגוון תחומים מגוונים. לסקירה המלאה על הדגם בכתבה הבאה

סקירת דגם לקסוס IS מבעלות קודמת

לקסוס IS היא המשפחתית היוקרתית הגדולה של החברה היפנית. ה-IS מציעה חבילה כוללת יוצאת דופן שמעמידה אותה בחזית הקטגוריה החשובה בתחומים מגוונים.

ל-IS שלושה דורות:

הדור הראשון הוצג בשנת 1999, עשור לאחר השקת החברה.
הדור השני הוצג בשנת 2005 והוא הדור הראשון שייובא לישראל.
בשנת 2013 הושק הדור השלישי הנמכר עד היום, כשבתחילת שנת 2021 יחידת ההנעה של הדגם הוחלפה מיחידה היברידית ליחידה המונעת על ידי מנוע טורבו חזק.

עיצוב ספורטיבי

לקסוס IS מציעה עיצוב ספורטיבי ודינמי שנועד לקסום ללקוחות המחפשים מכונית מרשימה, יוקרתית וצעירה.
העיצוב הייחודי מבטיח להישאר רענן ודרמטי גם בעוד שנים. בין הסממנים האופייניים לדור השלישי – גריל "שעון החול" המפורסם של המותג, פנסים צרים וחישוקים קלים.
בתוך הרכב ה-IS נהנית מאחד מתאי הנוסעים האיכותיים ביותר בקטגוריה.

מסורת ארוכת שנים של אמינות ואיכות ללא תחרות

ל-Lexus מסורת ארוכת שנים של איכות ללא תחרות.
כל החומרים בתא הנוסעים; הדיפונים, בדים וריפודי עור (בדגמים הרלוונטיים) עומדים בסטנדרט גבוה ביותר ויחזיקו מעמד לאורך השנים.
האיכות לא באה על חשבון עיצוב מוקפד המחדד את תחושת היוקרה רכב.

לקסוס IS שומרת על המסורת של יצרנית היוקרה היפנית.

ה-IS נבחרה בסקר Driver Power של מגזין Auto-Express האנגלי כמכונית המנהלים האמינה ביותר בשנת 2020 כאשר הסקר מתייחס למודל החל מתחילת ייצור הדור השלישי ב-2013.
האמינות יוצאת הדופן של לקסוס, לצד כל מערכת הנעה, מבטיחה שנים ארוכות של שקט נפשי, גם אם רכשתם רכב מיד שניה.

מנוע וביצועים לקסוס IS

לקסוס IS מציעה מספר יחידות הנעה שונות כולן מציעות אמינות ללא תחרות.
יחידת ההנעה ששווקה מ-2013 ועד לתחילת 2021 היא ה-300h. יחידת ההנעה ההיברידית נהנית ממנוע בנפח 2.5 ליטר משולב במנוע חשמלי.
יחד המכונית מציעה הספק כולל של 223 כוחות סוס וצריכת דלק מהטובות ביותר בקטגוריה של רכבי מנהלים פרימיום.
החל מפברואר 2021 מוצעת ה-IS עם מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר. יחידה זו מספקת 241 כוחות סוס ו-35.7 קג"מ ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות.

התנהגות כביש

לקסוס IS לא נהנית רק מיחידות הנעה מוצלחות אלא גם מהתנהגות כביש דינמית שתעניק לכם חוויה ספורטיבית בכל פניה.

ההנעה ב-Lexus IS היא הנעה אחורית ומערכת המתלים וההיגוי מכוילים כדי לספק מקסימום הנאה מנהיגה.
לצד כל אלו איכויות הנסיעה של לקסוס נשמרת ועומדת ברף הגבוה ביותר בקטגוריה היוקרתית. לקסוס מספקת מערכת מתלים נוחה ומקפידה, לצד ההתנהגות הדינמית, להציע חוויית נסיעה איכותית.
יותר מפעם אחת נבחרה לקסוס IS למכונית הנוחה ביותר בקבוצתה, ולצד הנוחות המתקבלת ממערכת המתלים ה-IS נהנית מבידוד רעשים מעולה שהופך כל נסיעה, מהירה וארוכה ככל שתהיה, לנסיעה שלווה ומפנקת.

לקסוס IS יד שנייה?

רכישת לקסוס IS יד שנייה הופכת פשוטה מתמיד, אפילו אם לא מדובר במכונית חדשה.
בעבור אלו המעוניינים לרכוש רכב מיד שנייה אך עם כל היתרונות של קניית רכב מהיבואן הקמנו את לקסוס Select.

לקסוס סלקט: רכבי יוקרה יד שנייה מבית לקסוס -

בלקסוס סלקט אנחנו מציעים את ה-Lexus IS מיד שניה לאחר השבחה וריענון מקיפים וטיפול קפדני כדי שהמכונית שתקבלו לידיכם תרגיש כמעט כמו מכונית חדשה שהרגע עזבה את שערי מפעל הייצור. כל Lexus IS שנמכרת ב-'לקסוס סלקט' זוכה ל-105 בדיקות איכות קפדניות, תהליך השבחה ו-'דיטיילינג' (נגיעות עדינות לתיקון פגמים בפח). לכל הרכבים היסטוריית טיפולים מלאה, מוקד שירות הפעיל 24/7 ואחריות יבואן לשנה שלמה.

Lexus Select מבטיח את הליווי המלא של נציגי לקסוס ואת השקט הנפשי שבקניית רכב מיבואן לצד המחיר הנוח של רכב היברידי מיד שניה. האמינות המפורסמת של לקסוס, לצד המקצועיות והירידה לפרטים של אנשי המקצוע שלנו יבטיחו שנים ארוכות של הנאה ממכונית יוקרה איכותית שלא עושה שום פשרות. ממש כמונו.

האם תרצה פרטים נוספים? מלא את הטופס וסוכני לקסוס סלקט יצרו איתך קשר

תודה על פנייתך