LEXUS NEWS

הדרכה לבעלי לקסוס מיד 2 במרכזי השירות

שירות חדש באתר לקסוס סלקט, רכשתם רכב יוקרה יד 2, מבעלות קודמת מבית לקסוס סלקט? אתם זכאים לשירות הדרכה אישי על הרכב, המערכות בטיחות והמולטימדיה המצויות ברכב היוקרה שלכם. ללא עלות

יוקרה לא נמדדת רק במחיר הרכב. יוקרה נמדדת באיכות הרכב ובאיכות השירות. בלקסוס אנו מקפידים להעניק את השירות הטוב ביותר, גם אחרי שנגמרת האחריות וגם אם לא רכשתם את הרכב כרכב חדש מאיתנו.
רכבי יוקרה באופן כללי, ורכבי לקסוס באופן ספציפי, עשירים באבזור ובטכנולוגיות מתקדמות. המערכות המגוונות הופכות את הנסיעה לנעימה יותר, בטוחה יותר ובעיקר מפנקת.

הדרכה על מערכות הבטיחות והמולטימדיה ברכב

מערכות הבטיחות הן המשמעותיות מכולן. המכוניות שלנו מגיעות עם שלל מערכות מתקדמות שלא בהכרח היו זמינות ברכבכם הקודם.
ברבים מרכבי לקסוס בישראל יש מערכות לבלימה אוטונומית במקרי חירום, למניעת סטייה מנתיב או מערכות בקרת שיוט אוטונומיות השומרות מרחק קבוע מרכבים אחרים.
המערכות האלו עשויות למנוע תאונה ולהציל חיים. היכרות מוקדמת עם המערכות השונות תהפוך כל נסיעה לבטוחה ושלווה בהרבה.

מערכת המולטימדיה והבידור של לקסוס מעניקה חוויה ייחודית ומאפשרת הזרמה של שמע ומדיה בדרכים מגוונות בהן רדיו, התקני USB או מכשיר נייד. באמצעות אפליקציות כגון Apple CarPlay ו-Android Auto או באמצעות קישוריות בלוטות'.

רכבי לקסוס מאפשרים דרכי תקשורת מגוונות והזרמת מידע מהמכשיר הנייד לרכב. תהליך חיבור המכשירים הניידים לרכב פשוטים ואנחנו תמיד שמחים להזכיר כיצד לבצע זאת.
הרכבים של לקסוס סלקט מציעים שליטה במאפיינים שונים ומגוונים של הרכב ומאפשרים לכם להתאים אותם לצרכיכם ולהפוך את התפעול והשימוש השוטף ברכב לנוח, אינטואיטיבי ופשוט יותר.

לקנות רכב יד 2 ולקבל את אותו היחס של רכב חדש

כל לקוחה או לקוח הרוכש רכב חדש מ-Lexus נהנה מהדרכה אישית ומפורטת בה אנחנו מסבירים על המערכות השונות ברכב ומסייעים בחיבור מכשירים ניידים לרכב ותפעול מערכות הבטיחות השונות. רכישה של רכב חדש אצלנו היא חוויה יוצאת דופן – ואין שום סיבה שלקוחותינו הרוכשים רכב מיד 2 לא יהנו מאותו השירות.

כדי להעניק גם ללקוחות אלו שירות מצוין אנחנו מרחיבים את היצע השירות שאנחנו מעניקים לבעלים של רכבי לקסוס. ברכישה של אחת מרכבי המותג מיד שניה (מלקוח פרטי בלבד) הרוכשים זכאים להדרכה אישית ומפורטת הדומה להדרכה ממנה נהנים לקוחותינו במעמד קבלת רכב חדש.

הדרכה לבעלי לקסוס מיד 2 במרכזי השירות

ההדרכה נעשית ע"י נציגים מקצועיים המתמחים ברכבי לקסוס. לקבלת ההטבה, המוצעת ללא תשלום, כל שנדרש הוא ליצור איתנו קשר בטלפון *9966 או במייל Karin.Lavi@lexus.co.il.

לצפייה בכל הדגמים הזמינים לחצו כאן

האם תרצה פרטים נוספים? מלא את הטופס וסוכני לקסוס סלקט יצרו איתך קשר

תודה על פנייתך