LEXUS NEWS

רכב היברידי יד שניה: מה חשוב לבדוק לפני קנייה

הגיע הזמן להחליף את הרכב הישן שלכם? ואתם מתחילים לבחון את האפשרויות העומדות לפניכם. ברור לכם כי אתם רוצים ליהנות מרכב איכותי ויוקרתי המציע חווית נהיגה בלתי מתפשרת, אך יחד עם זאת גם חשוב לכם להימנע מהוצאות מיותרות, ולרכוש רכב חסכוני, אמין ובטיחותי במחיר משתלם.

ההחלטה לרכוש רכב יוקרה היברידי מיד שניה היא כנראה ההחלטה הנכונה עבורכם - המאפשרת לכם לשלב בין רכב יוקרה אמיתי לבין חסכון - הן במעמד הרכישה והן בכל נסיעה.
אך כל רכישה של רכב יוקרה יד 2 דורשת בדיקה מדוקדקת של מספר פרמטרים חשובים במיוחד, בדיקות אלו מקבלות משנה תוקף נוסף כאשר מדובר ברכישת רכב היברידי מיד שניה.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים רכב היברידי יד שניה?

מצבו המכני של הרכב

ברכישת רכב היברידי מיד שניה חשוב מאד לבדוק את מצבו המכאני של הרכב ואת רמת התחזוקה של הרכב.

רכבים היברידים הם בעלי שני מנועים - מנוע בנזין ומנוע חשמלי, שלכל אחד מהם ביצוע תחזוקה אופייני לו, וכן עוד מס' מערכות רבות שנועדו לשלב בין פעולת המנועים. ולכן, בעת רכישת רכב היברידי מיד שניה, חשוב לוודא כי גם מצב המנוע הבנזין הוא טוב, גם מצב המנוע החשמלי, גם המערכת המשלבת ביניהם וכמובן את שאר המערכות המרכיבות את הרכב.

בלקסוס סלקט כל רכבי לקסוס מבעלות קודמת המוצעים למכירה על ידינו עוברים בדיקות בטיחות ואיכות מקיפות על ידי צוות המומחים של לקסוס.

אנו בודקים לא פחות מ-105 נקודות בקרה המספרות על מצבו הכללי של הרכב, וכן את תקינותן ואיכותן של כל המערכות השונות.

היסטורית הטיפולים של הרכב

בנוסף לקבלת אומדן על מצבו המכני של הרכב, קבלת מידע מלא ומפורט על היסטורית הטיפולים של הרכב בעבר חשובה כדי לדעת כיצד ועל ידי מי תוקנו. האם התיקון בוצע על ידי בעלי מקצוע מומחים למערכות היברידיות והאם נעשה שימוש בחלפים מקוריים?

ברכישת רכב יד שניה בשוק הפרטי, לא תמיד ניתן לוודא ולעקוב אחר היסטוריית התיקונים של הרכב.

ברכישת רכבים מבעלות קודמת בלקסוס סלקט אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים. בדקנו עבורכם את היסטוריית הטיפולים וברוב המקרים אנחנו אלו שביצענו את טיפולי התחזוקה השוטפים באחד ממרכזי השירות של לקסוס הפרוסים ברחבי הארץ.

בדקו את מקוריות, איכות וחיי הסוללה ברכב – דרשו אחריות

רכב היברידי כולל מערכות מורכבות יותר מאשר רכב רגיל, ולכן גם נדרש לסוללה נטענת איכותית.
למי שרוכש רכב היברידי יד 2 חשוב לוודא את מקוריות ואיכות הסוללה ומה עוד מצפה לה בשנים הבאות.
דעו כי ברכבים ההיברידיים מבית לקסוס ישנה אחריות לסוללה ההיברידית למשך - 5 שנים מיום העליה לכביש של הרכב או 100,000 ק"מ. לאחר מכן ניתן להאריך אותה בכל שנה (לשנה או 15,0000 ק"מ) בעלות של כמה מאות שקלים עד שהרכב מגיע לגיל 10 מרגע עלייתו לכביש. ואף יתרה מזאת, במסגרת האחריות של לקסוס סלקט החידוש הראשון הוא ללא עלות*

* בכפוף לתאום הגעה לאחד ממרכזי השירות שלנו בו אנו מחברים את הרכב למחשב ומבצעים את הפעולה הנדרשת.

 

מדוע כדאי לקנות רכב יוקרה היברידי מלקסוס סלקט?

היתרונות הרבים של רכבי היוקרה ההיברידיים מבית לקסוס באים לידי ביטוי גם ברכישת רכב יוקרה של לקסוס מבעלות קודמת.

אמינות
כשאתם רוכשים רכב יוקרה היברידי מלקסוס סלקט אתם יכולים להיות בטוחים שרכשתם רכב שעבר את בדיקת האיכות המקיפה ביותר, שטופל וחודש על ידי המומחים של לקסוס סלקט ושימשיך להעניק לכם שקט נפשי.

אחריות
כל רכבי היוקרה מבעלות קודמת הנמכרים על ידי לקסוס סלקט מגיעים עם אחריות יבואן מקיפה, המקבילה לאחריות היצרן, לתקופה של 12 חודשים או 25,000 ק"מ, בנוסף לאחריות היצרן הקיימת.

איכות
כל רכבי לקסוס סלקט עוברים בדיקות בטיחות ואיכות מקיפות על ידי הטכנאים המומחים של לקסוס, אשר בודקים לא פחות מ-105 נקודות בקרה הכוללות את מצבו הכללי של הרכב, וכן את תקינותן ואיכותן של כל המערכות השונות.

שקיפות
בעת רכישת רכב יוקרה היברידי מלקסוס סלקט אתם נהנים מגישה מלאה להיסטורית הטיפולים של הרכב, המאפשרת לכם לוודא כי הטיפולים בוצעו במוסכים מורשים. שקיפות זו מעניקה לכם בטחון ושקט נפשי בעת קנית הרכב ומבטיחה את אמינות הרכב לטווח הארוך.

חסכון
רכישת רכב יוקרה היברידי בלקסוס סלקט חוסכת לכם זמן יקר של בדיקות והשוואות. בנוסף, רכישה של רכב יוקרה היברידי חוסכת לכם כסף רב בזמן הרכישה, ומעניקה לכם חסכון כספי מצטבר על הוצאות הדלק.

אמינות
כל רכבי היוקרה ההיברידים בלקסוס סלקט עוברים תהליך השבחה מלא על ידי צוותים מוסמכים של המותג לקסוס, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר שנקבעו על יד לקסוס העולמית.

שירות
ברכישת רכב יוקרה היברידי מלקסוס סלקט, כל התיקונים הנדרשים, אם במסגרת האחריות או במסגרת שירות התיקונים, מתבצעים במרכזי השירות של לקסוס, הפועלים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של לקסוס בעולם.

האם תרצה פרטים נוספים? מלא את הטופס וסוכני לקסוס סלקט יצרו איתך קשר

תודה על פנייתך