LEXUS NEWS

לקסוס UX יד שניה

סקירת דגם - לקסוס UX יד 2 : לקסוס UX הוא רכב פנאי אורבני. מכאן מגיע גם שמו – UX או Urban Crossover (האות X מייצגת את המושג קרוס). רכב הפנאי הקטן נהנה מכל היתרונות של רכבי לקסוס לצד ממדים מושלמים לאלו הנוסעים הרבה בעיר.

סקירת דגם UX יד 2

לקסוס UX הוא רכב פנאי אורבני. מכאן מגיע גם שמו – UX או Urban Crossover (האות X מייצגת את המושג קרוס). רכב הפנאי הקטן נהנה מכל היתרונות של רכבי לקסוס לצד ממדים מושלמים לאלו הנוסעים הרבה בעיר.

ה-UX הדגם הצעיר ביותר בקו המוצרים של לקסוס הושק בתחילת שנת 2019. מיד עם השקתו ה-UX הפך לאחד הדגמים הנמכרים של המותג. באירופה הדגם הקומפקטי הפתיע עם מכירות דומות לרכב הפנאי המצליח בהיסטוריה של לקסוס – ה-NX.

עיצוב מודרני

לקסוס UX מציע עיצוב המזוהה מיידית כחלק ממשפחת רכבי הפנאי של לקסוס. גריל "שעון החו"ל" הגדול לצד קווים מפוסלים וחדים. אחוריים מעוצבים מעניקים זרימת אוויר אידיאלית לאורך הרכב לצד תאורה הנמתחת לרוחב החלק האחורי ומעניקה ל-UX מראה מודרני לצד חתימת תאורה ייחודית. לקסוס UX מוצע במספר רמות אבזור ויחידות הנעה. כל הנעות הבנזין וההיבריד מוצעות עם חישוקי 18 אינצ' מרשימים בעוד שגרסאות המוצעות עם הנעה 100% חשמלית מצוידות בחישוקי 17 אינצ'.

ביצועים וגרסאות שונות של לקסוס UX יד 2

לקסוס UX נמכרה לאורך השנים בישראל עם מגוון יחידות הנעה שונות. היחידה הבסיסית בהיצע היא ה-UX 200h. גרסה זו נהנית מיחידת הנעה אטמוספרית בנפח 2.0 ליטר ותיבת הילוכים רציפה. ל-200h הספק של 173 כוחות סוס המאפשרים לרכב הפנאי להאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות.

הגרסה הבאה היא גרסת ה-250h. גרסה זו מציעה את ההנעה ההיברידית הידועה של לקסוס. המערכת ההיברידית משלבת מנוע חשמלי ומנוע בנזין המספקים יחד 184 כוחות סוס. לצד ביצועים מעולים, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות, לקסוס UX250h מאפשרת צריכת דלק חסרת תקדים בקטגוריה של כ-23 ק"מ לליטר.

הגרסה האחרונה שהגיע לישראל, בסוף 2020, היא ה-UX 300e. ה-300e היא המכונית הראשונה של לקסוס שמונעת באופן בלעדי באמצעות חשמל. סוללה של כ-54 קילו-וואט שעה מאפשרת לרכב הפנאי החשמלי להגיע לטווח של כ-315 ק"מ לפי תקן ה-WLTP. ה-300e היא המכונית בעלת ההספק הגבוה ביותר מבין דגמי ה-UX  בזכות 204 כוחות סוס. לצד זאת היא המהירה ביותר במיאוץ ל-100 קמ"ש – 7.5 שניות.

לקסוס UX יד 2 : הרכב הטוב בקטגוריית רכבי הפנאי – יוקרה הקטנים

מאז השקתו לפני 3 שנים לקסוס UX זכה פעמיים בתואר הרכב הטוב בקטגוריית רכבי הפנאי-יוקרה הקטנים – של מרכז ההערכה J.D Power. הזכיות בשנים 2019 ו-2021 מיצבו את ה- UX כאחד הרכבים המובלים בקבוצה הן ברמת האמינות הגבוהה, ברמת האיכות ובחוויית הנסיעה אותה הוא מציע.

אחריות מורחבת על הסוללה בגרסאות ההיברידיות

לקסוס UX בגרסאותיה ההיברידיות זוכה לאחריות מורחבת על הסוללה - לחמש שנים או עד ל-100,000 ק"מ! בנוסף ניתן להאריך את האחריות לשנה נוספת מעבר לחמש השנים או ל-15,000 ק"מ נוספים (הקודם מבניהם). בגרסת ה-UX 300e החשמלית תזכו באחריות ארוכה במיוחד של 10 שנים למערכת החשמלית – אחריות המצביעה על האמון המוחלט של לקסוס בטכנולוגיה ובסוללות של רכביה.

אבזור מפנק באיכות גבוהה

לקסוס UX מוצע במגוון רמות אבזור שונות ומפנקות והוא בעל תא נוסעים מפנק הנאמן לאיכויות הגבוהות של היצרן. ל-UX 4 דרגות אבזור שונות. החל מה-Executive המוצעת רק בגרסת הבנזין, דרך ה-Luxury וה-Premium שמוצעות, בהבדלים קטנים, בדגמי ההיברידי והחשמל ועד לרמת ה-F-sport הייחודית המוצעת בגרסה ההיברידית.

ציון הבטיחות המירבי – 5 כוכבים בתוצאות מבחני הריסוק

כל גרסאות ה-UX מציגות בטיחות יוצא מגדר הרגיל. כל הגרסאות מצוידות ב-8 כריות אוויר ומוצעות עם מערך הבטיחות המפורסם Lexus Safety System+. המערך כולל בין היתר מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ועוד.

אם אתם בעלים של מכונית לקסוס וטרם פגשתם את המערכות הללו, אתם מוזמנים להדרכה באחד ממרכזי השירות של לקסוס – פשוט לחצו על הקישור ותאמו פגישה – הדרכה להכרת רכבי לקסוס  מיד שנייה.

לקסוס UX נבחנה במבחני הריסוק של EuroNCAP וזכתה ב-5 כוכבים ובציונים גבוהים במיוחד בכל הסעיפים. בארה"ב נבחרה ה-UX ע"י איגוד חברות הביטוח (IIHS) כמכונית הבטוחה בקטגוריה לשנת 2019.

חווית נסיעה יוצאת דופן

אחד המאפיינים החשובים ללקסוס כחברה היא נוחות נסיעה מפנקת וחוויית נסיעה יוצאת דופן. לקסוס UX שומר על האיכויות הגבוהות ומקפיד לספק לנוסעים שקט מופתי וניתוק מתלאות הדרך. מבחינה זאת ה-UX מכוון גבוה בהרבה מגודלו והוא מעניק חוויה המוכרת בטובות שבמכוניות היוקרה.

לקסוס UX יד שניה רוכשים רק מלקסוס סלקט

אם אתם מעוניינים ברכישת לקסוס UX יד 2, רכישת רכב בלקסוס Select היא העדיפה והבטוחה ביותר. בלקסוס סלקט תוכלו למצוא רכבי לקסוס UX מיד שניה שעברו תהליך השבחה וריענון קפדני. התהליך כולל כ-105 בדיקות איכות שונות לצד טיפול קוסמטי ובחינה מכאנית מקיפה של כל הרכיבים המשמעותיים. לקסוס יד 2 שמה לעצמה למטרה להציע באמצעות לקסוס Select מכוניות, קרובות ככל שניתן למכונית שהרגע עזבה את שערי מפעל הייצור.

קנייה של UX מ-Lexus Select מבטיחה שקט נפשי לטווח ארוך. במסגרת הקנייה ה-UX שלכם תזכו לאחריות יבואן לשנה שלמה, לצד היסטוריית טיפולים מלאה ומוקד שירות שיהיה זמין עבורכם 24/7.

האם תרצה פרטים נוספים? מלא את הטופס וסוכני לקסוס סלקט יצרו איתך קשר

תודה על פנייתך