LEXUS NEWS

לקסוס NX יד שניה

סקירת דגם לקסוס NX יד 2 : הרכב שמתחרה באחת הקטגוריות הנחשקות והדומיננטיות בשוק הרכב – רכבי פנאי יוקרה קומפקטיים. ה-NX הושק בשנת 2014 ונמכר בדור הראשון עד לסוף שנת 2021. בשנת 2018 עבר ה-NX מתיחת פנים משמעותית. לקסוס NX הוא אחד מהרכבים המצליחים בהיסטוריה של היצרן.

סקירת דגם לקסוס NX יד 2 :

לקסוס NX יד 2 מתחרה באחת הקטגוריות הנחשקות והדומיננטיות בשוק הרכב – רכבי פנאי יוקרה קומפקטיים. ה-NX הושק בשנת 2014 ונמכר בדור הראשון עד לסוף שנת 2021. בשנת 2018 עבר ה-NX מתיחת פנים משמעותית. לקסוס NX הוא אחד מהרכבים המצליחים בהיסטוריה של היצרן.

ה-NX היה הרכב הנמכר ביותר של לקסוס באירופה במשך שנים ורכב היוקרה הנמכר ביותר ברוסיה. לצד אלו הוא זכה להצלחה נאה בארה"ב ואפילו בשוק הרכב הישראלי הוא הפך למוביל בקטגוריה.

לקסוס NX יד 2 : שפת עיצוב חדשה של היצרן

לקסוס NX היה אחד הראשונים שהציגו את שפת העיצוב החדשה של היצרן, שפה המתאפיינת בקווים חדים, בפנסים בצורת האות L ובגריל "שעון החול" המפורסם.  לאורך השנים התחדד העיצוב של ה-NX, תוך שהוא שואב השראה מעיצובם של רכבי לקסוס שהושקו באותם שנים. אלמנטים שונים כמו הגריל והפנסים השתנו לאחר השקתם של ה-RX וה-LC. העיצוב הדרמטי לצד הממדים הקומפקטיים והשימושיות הרבה הפכו אותו לרכב מצליח במיוחד.

מנוע וביצועים לקסוס יד 2 NX

לקסוס NX הוצע בישראל עם יחידות הנעה שונות. רכב הפנאי הנאה הוצע לאורך השנים עם שני מנועים עיקריים. הראשון, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המציע הספק של 238 כוחות סוס ותאוצה ל-100 קמ"ש בתוך 7.1-7.3 שניות. מנוע ה-2.0 ליטר נמצא בשתי גרסאות שונות: NX 300 ו-NX 200t. ל-200t הנעה קדמית בעוד של-300 הנעה כפולה.

ל-NX גרסה נוספת מצוידת ביחידת ההנעה ההיברידית המפורסמת של לקסוס. לקסוס NX 300h נהנית משילוב בין מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ומנוע חשמלי המאפשרים ביצועים מעולים לצד צריכת דלק נמוכה במיוחד של כ-13.8 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים נמוכות. לגרסה זו הספק משולב של כ-200 כוחות סוס.

לקסוס יד 2 NX - הרכב הבטוח ביותר בקטגוריה שלו

מאז השקתו ב-2014 ועד ל-2021 לקסוס NX נבחר בכל שנה ושנה כרכב הבטוח ביותר בקטגוריה שלו על פי איגוד חברות הביטוח בארה"ב (IIHS) – בגרסאות בעלות מערכת הבטיחות Lexus Safety System +. באירופה זכה רכב הפנאי הקומפקטי לציון מרשים של 5 כוכבי בטיחות. מערכת הבטיחות LSS+ מוצעת כסטנדרט בכל הדגמים החל מ-2018 והיא כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, מעבר אוטומטי מאורות גבוהים לאורות דרך, בלימת חירום אוטונומית ועוד. כל הגרסאות לאורך כל השנים הציעו 8 כריות אוויר.

רמות אבזור שונות מהמתקדמות ביותר

לקסוס NX הוצע לאורך השנים במספר רמות אבזור שונות, החל מה-Luxury ובהמשך Premium, Sport, F-Sport ורמת הגימור הייחודית Kyushu ששווקה רק בדגמי 2021. בכל רמות האבזור השונות תמיד תוכלו להנות מהאיכויות והירידה הקפדנית לפרטים הקטנים ביותר כפי שאתם רגילים לקבל בדגמי לקסוס.

בין היתר כוללות רמות האבזור השונות מסך מולטימדיה ממנו מתבצעת שליטה על מערכת המולטימדיה ועל מאפייני הרכב. גודל המסך משתנה, החל מ-7 אינצ' בגרסאות מוקדמות של ה-NX, דרך מסכי 8 אינצ' ועד 10.3 אינצ' בגרסאות F-Sport שלאחר מתיחת הפנים.

סביבת הנהג

כרכב פנאי קומפקטי לקסוס NX נועד להעניק לכם את החופש לעשות מה שתבחרו. כך, לקסוס NX מציע מרווח טוב לנוסעים ותא מטען גדול שיאפשר לכם לקחת מה שתרצו לאן שתרצו. בגרסאות המונעות במנוע בנזין נפח תא המטען עומד על 500 ליטר. למרות שהגרסאות ההיברידיות מצוידות בסוללה הממוקמת בחלק האחורי של הרכב תא המטען לא נפגע באופן מהותי והנפח שלו עומד על 475 ליטר.

לצד המרווח, לקסוס NX מפנקת גם על הכביש. בידוד הרעשים ניצב בסטנדרט הגבוה ביותר ומערכת מתלים מתקדמת מספקת נוחות נסיעה מעולה.

לקסוס NX300H יד 2:

לקסוס NX 300h זוכה לאחריות מורחבת על הסוללה - לחמש שנים או עד ל-100,000 ק"מ! בנוסף תוכלו להאריך את האחריות לשנה נוספת מעבר לחמש השנים או ל-15,000 ק"מ נוספים (הקודם מבניהם).

לקסוס NX יד 2 קונים רק מלקסוס סלקט

אם אתם מעוניינים ברכישת לקסוס NX מיד שניה, המקום הנכון ביותר להתחיל ממנו הוא בלקסוס Select. בלקסוס סלקט יד שניה תוכלו למצוא רכבי לקסוס NX מיד שניה שעברו תהליך השבחה וריענון קפדני. התהליך כולל כ-105 בדיקות איכות שונות לצד טיפול קוסמטי כולל ובחינה מכאנית מקיפה של כל הרכיבים המשמעותיים. לקסוס שמה לה למטרה שהמכונית שתקבלו בלקסוס Select תהיה קרובה ככל שניתן למכונית שהרגע עזבה את שערי מפעל הייצור.

קנייה של NX מ-Lexus Select מבטיחה שקט נפשי לטווח ארוך. במסגרת הקנייה ה-NX שלכם תזכה לאחריות יבואן לשנה שלמה, לצד היסטוריית טיפולים מלאה ומוקד שירות שיהיה זמין עבורכם 24/7.

האם תרצה פרטים נוספים? מלא את הטופס וסוכני לקסוס סלקט יצרו איתך קשר

תודה על פנייתך