LEXUS NEWS

רכישת רכבי יוקרה מבעלות קודמת

כמנהלים ואנשי עסקים שאוהבים את הנוחות שיש לחיים להציע, ייתכן וכבר שקלתם לרכוש לעצמכם רכב יוקרה. גם אם המחשבה הזו עברה בראשכם אך נדחתה בינתיים בשל העלויות, ייתכן וכדאי לכם לשקול זאת שוב, אך הפעם לקחת בחשבון רכישת רכב יוקרה מבעלות קודמת

רכישה של רכב יוקרה יד שניה מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות - האיכות, הבטיחות, האמינות, השירות והנוחות שמגיעים עם רכב יוקרה – ממושבי עור מפנקים, דרך מערכת סאונד מדהימה ועד לביצועי כביש ללא מתחרים הודות למנועים המתקדמים והחזקים, וכל זאת במחיר משתלם.

 

אז למה לרכוש רכבי יוקרה יד שניה מבית לקסוס:

אמינות לאורך זמן - גם ברכישת רכבי יוקרה מבעלות קודמת

רכבי היוקרה ידועים באמינותם הגבוהה – יצרניות רכבי היוקרה משקיעות את מיטב הטכנולוגיה ביצור הרכבים שלהן, כחלק מהצורך לשמור על הסטנדרט הגבוה הקיים בקטגוריה ולשמור על מובילות בקטגוריה.

הטכנולוגיות החדישות המוטמעות במערכות ברכבי היוקרה – ממערכת ההנעה, דרך מערכת האקלים ועד למערכת הבטיחות, מבטיחות לכם הנאה מרבית מביצועים ובטיחות בלתי מתפשרים, גם כאשר אתם רוכשים יד 2 רכבי יוקרה.

רבים מעידים כי אחד היתרונות המובהקים במיוחד של רכבי היוקרה מבית לקסוס זה נושא אמינות הרכבים לאורך זמן. לקסוס ידועה בזכות אמינותה הרבה, בסקרים שעורך מכון המחקר J.D. Power and Associates זכתה לקסוס בתואר מותג הרכב האמין ביותר בארצות הברית יותר מ-14 פעמים מאז 1995

איכות בלתי מתפשרת - גם ברכישת רכבי יוקרה מבעלות קודמת

רכבי היוקרה מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות החדישות ביותר, מה שמבטיח מוצר באיכות גבוהה שמחזיק לאורך שנים רבות. כך שגם כשאתם קונים רכב יוקרה יד שניה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם רוכשים רכב שיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שמבטיחות מראה חדש ויוקרתי שישמר לעוד שנים רבות.

ביצועים ללא תחרות - גם ברכישת רכבי יוקרה יד שניה

רכבי היוקרה מתהדרים במערכות הנעה ואנרגיה חזקות ומתקדמות המבטיחות כוח מתפרץ וביצועי כביש בלתי מתפשרים. אם בחרתם לרכוש רכב היברידי יד 2, ממגוון הרכבים הזמינים לבחירתכם באתר לקסוס סלקט – אתם נהנים מרכב חזק וחסכוני המבטיח ביצועים מקסימליים תוך צריכת דלק מינימלית.

 

היתרונות ברכישת יד 2 רכבי יוקרה בלקסוס סלקט

רכבי היוקרה של לקסוס מתהדרים בטכנולוגיה ירוקה וידידותית לסביבה העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר, במערכות הנעה היברידיות המפחיתות שימוש בדלק, ובביצועי כביש מרשימים המבטיחים נסיעה חזקה וחלקה. כל אלו יחד מעניקים חווית נהיגה מדהימה.
היתרונות הרבים הללו באים לידי ביטוי גם כשאתם רוכשים רכב יוקרה יד 2 מבעלות קודמת.

סטנדרט בטיחות גבוה
כל רכבי לקסוס מאופיינים גם בסטנדרט בטיחות בלתי מתפשר הכוללים מערכות בטיחות ואבזור שהן מעל הרף הקיים בשוק הרכבים. כלל הדגמים המוצעים למכירה בלקסוס סלקט, לרבות הדגמים ההיברידיים, נבחרים, נבחנים ונבדקים ע"י צוות מומחי סלקט בעת קבלת הרכב והן לפני מסירותו.לכן כלל הרכבים המוצעים הינם בטוחים יותר בהשוואה לשוק החופשי של רכבי היד-שניה כאמור עקב הבדיקות המחמירות הנערכות.

חיסכון וראש שקט
בנוסף, כשאתם רוכשים בלקסוס סלקט רכב יוקרה מבעלות קודמת אתם חוסכים זמן יקר של בדיקות והשוואות, שכן כל הרכבים עוברים את בדיקת האיכות המקיפה שלנו. וזאת על מנת להעניק לרוכשים ראש שקט בעת רכישת רכב יוקרה מבעלות קודמת.

אחריות יבואן
כל רכבי היוקרה מבעלות קודמת הנמכרים על ידי לקסוס סלקט מגיעים עם אחריות יבואן מקיפה, המקבילה לאחריות היצרן, לתקופה של 12 חודשים או 25,000 ק"מ.

רכבים נבחרים בלבד
כל רכבי היוקרה מבעלות קודמת הנמכרים על ידי לקסוס סלקט הם רכבי יד שניה מבעלות פרטית, הנבחרו בקפידה ועומדים בסטנדרטים המחמירים של LEXUS העולמית.

 105 בדיקות איכות קפדניות
לפני העמדתם לרכישה, רכבי לקסוס מבעלות קודמת עוברים בדיקות בטיחות ואיכות מקיפות על ידי הטכנאים המומחים של לקסוס סלקט, אשר בודקים לא פחות מ-105 נקודות בקרה הכוללות את מצבו הכללי של הרכב, וכן את תקינותן ואיכותן של כל המערכות השונות.

היסטורית רכב מאושרת
לקסוס סלקט מעמידה למכירה רק רכבי יוקרה מבעלות קודמת שבעליהם הקפידו על היסטורית הטיפולים במוסכים מורשים. כבעלים החדשים של רכב יוקרה מבעלות קודמת, אתם נהנים מגישה מלאה להיסטורית הטיפולים של הרכב. שקיפות זו מעניקה לכם בטחון ושקט נפשי בעת קנית הרכב ומבטיחה את אמינות הרכב לטווח הארוך.

תהליך השבחה מלא
כל הרכבים עוברים תהליך השבחה מלא על ידי צוותים מוסמכים של לקסוס, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר שנקבעו על יד לקסוס העולמית.

שירות לרכבי היוקרה יד 2 של לקסוס
כל התיקונים הנדרשים, אם במסגרת האחריות או במסגרת שירות התיקונים, מתבצעים במרכזי השירות של לקסוס, הפועלים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של לקסוס בעולם.

 

מעוניינים לרכוש רכב יוקרתי יד שניה?

רכישת רכב יוקרה מבעלות קודמת בלקסוס סלקט מאפשרת לכם להיכנס בראש שקט לעסקת מכונית יוקרה יד 2.
היתרונות הרבים של רכישת רכב יוקרה מבעלות קודמת הופכים את העסקה לכדאית ומשתלמת.
לקסוס סלקט מעניקה לכם את האפשרות לבחור מתוך מגוון הרכבים את רכב היוקרה העונה על כל צרכיך, ליהנות מאמינות, איכות ונוחות בלתי מתפשרים, ומחוויית נהיגה יוקרתית.

האם תרצה פרטים נוספים? מלא את הטופס וסוכני לקסוס סלקט יצרו איתך קשר

תודה על פנייתך